If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги само да ви кажа,че има една жена вав враца дето се занимава с лепене на спукани автостъкла,удари от камъчета и единични пукнатини.Аз съм ходил и съм много доволен,става незабележимо ако пукнатината не е много замърсена и по важното е че се спира пукнатината да не расте.Казва се Наталиа 0889907837
Да,но ако пукнатината е голяма ще ти излезне по-изгодно да си купиш стъкло пък и новото си е ново
Сим Пет Сим. Мисля, че оригинално се вграждат такива в 156. За монтажа - май имат и сервиз , но не съм сигурен. Някъде около тунела на Люлин май бяха. http://www.fokus.bg/firms_list.php?cat=134127
А, забравих - вероятно ще е над 300 лева стъклото...
Как съм я пропуснал тази тема.
На 156 след 2000-та са Пилкингтън. Но на моята 97-ма е "Сплонтекс". Общо взето е все тая каква марка /стига да е реномирана/. Макар, че и те напоследък такива жалки стъкла имат, че не е истина. Например "Секурит"/търговска марка, като "Хилти"/ правят за Голф 5 за първично вграждане отваратително тънко стъкло. Същата марка стъкла за Файтон стъклото е отлично. Всичко опира да икономии. И за Пилкингтън се отнася същото. На Спринтер имат една серия, които са полски и се трошат, като за последно.
Идеята на цялата тази информация е, че не си струва инвестицията в скъпо стъкло /без значение от марката/. Да предположим, че ще попаднете на качествено стъкло от хубава марка и ще ви го сложат мн добре/ което не е лесно/ след 2 дена като хвръкне камъче и пак го спука цялата работа отива по дяволите. За това най-добрите стъкла според мен са турските /Дора Глас, Глас екс, Ламекс/, а от китайските /SFJ/. Доста са качествени /даже по-качествени от някои от марковите/.
Испанското/водят го европейско/ не го препоръчвам, защото слоевете са му по-тънки и съответно се пука по-лесно.
А за втора употреба не си струва въобще.
Имате ли възможност да си запазите оригиналното стъкло, запазете го.
Дано да съм бил полезен на някой
Как съм я пропуснал тази тема.
На 156 след 2000-та са Пилкингтън. Но на моята 97-ма е "Сплонтекс". Общо взето е все тая каква марка /стига да е реномирана/. Макар, че и те напоследък такива жалки стъкла имат, че не е истина. Например "Секурит"/търговска марка, като "Хилти"/ правят за Голф 5 за първично вграждане отваратително тънко стъкло. Същата марка стъкла за Файтон стъклото е отлично. Всичко опира да икономии. И за Пилкингтън се отнася същото. На Спринтер имат една серия, които са полски и се трошат, като за последно.
Идеята на цялата тази информация е, че не си струва инвестицията в скъпо стъкло /без значение от марката/. Да предположим, че ще попаднете на качествено стъкло от хубава марка и ще ви го сложат мн добре/ което не е лесно/ след 2 дена като хвръкне камъче и пак го спука цялата работа отива по дяволите. За това най-добрите стъкла според мен са турските /Дора Глас, Глас екс, Ламекс/, а от китайските /SFJ/. Доста са качествени /даже по-качествени от някои от марковите/.
Испанското/водят го европейско/ не го препоръчвам, защото слоевете са му по-тънки и съответно се пука по-лесно.
А за втора употреба не си струва въобще.
Имате ли възможност да си запазите оригиналното стъкло, запазете го.
Дано да съм бил полезен на някой
Казаха ми,че китайските стъкла не пасват добре и когато караш с по-голяма скорост свирело и затова сложих изпанско /европейско/ и нямам оплаквания
На моята и смених стъклото и ми сложиха Пилкингтън.
Излезе ми 198лв. с монтажа.
Това в Кобра. Едно приятелче работи там и ми каза, че могат да ми сложат китайско на около 110-120лв., или Пилкингтън.
Монтираха го перфектно, не може да се познае, че е сменяно. Никакви разминавания няма.
Малииии 260 лв за предно стъкло...... Аре бе аз продавам и предно ОРИГИНАЛНО и задно ОРИГИНАЛНО в темата ми продавам части от ГТД
Найш га ше дам 260 лв за турско ,или испанско стъкло ...нивга
По-добре да дадеш малко повече пари и да не се занимаваш и да спестиш излищни нерви!Пък и оригиналното стъкло си има някакво износване ...пък и трябва да се свали без да се счупи!
Честито колега според мен си направил правилното решение!
Comment